شروع فعالیت در زمینه الکترونیک

شروع فعالیت در زمینه الکترونیک

امتحانات پایان ترم تموم شده و باید سعی کنم از این فرصت بین ترمی بهترین استفاده رو ببرم!

کاری که بنظر مفید میرسه ، تمرین و آموزش کد نویسی آردوینو و اس تی ام 32 هست ، ولی از جهتی یه کسب درامدی هم باید باشه که بتونم وسایل رو تامین کنم .

سایت فروشگاهی ابزار یه کسب درامد هست که چند وقت پیش تاسیس کردم ولی خوب فروش کم هست و باید فکری بابت بازاریابی سایت داشته باشم ، علاوه بر این میتونم از این فرصت وجود سایت استفاده کنم و پکیج های آموزشی الکترونیک بفروشم.

با چند برد ساده شروع می کنم ، این کار هم به افزایش مهارت ها کمک می کنه و هم یه کسب درامد محسوب میشه!

برای شروع نباید عجله کرد ، ممکنه هزینه های اضافی خرج کاری بشه و در نهایت خروجی موثری نداشته باشه!

اولین کاری که فکر می کنم برای شروع مناسب هست ، ساخت کلیپ آموزشی مبانی الکترونیکی هست...

هم برای تکمیل کردن فایل آموزشی پکیج مناسب هست و هم فرصتی هست تا بیشتر فکر کنم تا ایده مناسبی به ذهنم برسه!


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مهندس BME

هیچ راهی برای برنده شدن و یا پروراندن یک نظریه بزرگ ، بدون این که مغزتان را به عالی ترین حدش برسانید ، وجود ندارد!

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
بایگانی