درمیان سردرگمی

درمیان سردرگمی

قصد ندارم ابتدا مقدمه این تیتر را با یک نکته آموزنده شروع کنم و سپس مطلب اصلی را بنویسم ، درواقع همین روز نوشته من میتواند برای مخاطب آموزنده باشد و نکته اصلی را از تصمیماتم خارج کند ، مستقیماً میروم سر اصل مطلب:

در یک مدت زمان کوتاهی سردرگمی داشتم که از نظر روحی بسیار بود ، تمام ذهن و فکرم درگیر این بود که الان وقتم برای یادگرفتن جه مهارتی صرف کنم که اولویت بشتری در راستای رسدن به هدف مدنظر داشته باشد؟

سردرگمی بسیار سخت است ، در عجبم ، افرادی که هنور هدفشان مشخص نیست ، روزشان را چگوبه شب میکنند؟!...

به هر حال تصمیم گرفتم حتی برای تنوع هم که شده یک پروژه طراحی کنم ، نام پروژه "دیمر دیجیتال" نام دارد ! درواقع ریشه این ایده از نیاز شخصی به تنظیم چراغ مطالعه بصورت لمسی مربوط میشود.

در ابتدا شماتیک ساختار مدار "دیمر دیجیتال"  را جستجو کردم ، سپس متوجه یکی از ضعف های مهم و موثر شدم ، درواقع متوجه ضعف در مبنا و ساختار مهارتی که برای ساختن پروژه نیاز بود شدم.

ضعف من در زمینه تحلیل مدار میباشد ، با این وجود که در این ترم 9 واحد کلاس ها مربوط میشوند به مبحث مدار ، پس کار کردن در این مهارت ، پیشرفت فعالیت دانشگاهی هم درپیش خواهد داشت...!


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مهندس BME

هیچ راهی برای برنده شدن و یا پروراندن یک نظریه بزرگ ، بدون این که مغزتان را به عالی ترین حدش برسانید ، وجود ندارد!

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
بایگانی