روشنی فردا

روشنی فردا

الان ساعت 23:35 هست که از فرط خستگی رگ های چشم ها بیرون زده...

  فردا یک روندی رو شروع میکنم که در نهایت بعد از محقق سازی هدف مدنظر ، تاریخ فردا در ذهنم حک بشه بعنون اولین روز تغیر عملکردی ام   (با این جملات دارم مصمم بودن حرفم رو بیان میکنم).

یکم از روزمرگی بنویسم:

الحمدلله پرینتر امروز ردیف شد و قصد دارم نیم بیشتر زمانم رو از فضا و صفحه نمایش پیکسلی انتقال بدم به نوشتن روی کاغذ و قلم گردانی .

ساعت گوشی رو کوک میکنم برای صبح ساعت 5 که بعد از نماز صبح ، در ابتدا جزوه الکترونیک رو مرور کنم و سپس در مرحله بعد برم سراغ حل مسائل .

تحلیل مدار یکی از مهمترین ضعف های مهم و کلیدی من محسوب میشه و یکی از مباحثی هست که در اولویت قرار داره و برای  بدست اوردنش باید بابتش هزینه ها خرج کرد : هزینه هایی ازجمله ، صرف انرژی ، زمانی و مالی

تعارف که نداریم ، تمام این های در نهایت میرسن به توانایی و مهارت لازم برای تولید باکیفیت ترین محصولات!

1. طراحی مدار دیمر دیجیتال

2. طراحی کامپیوتر دوچرخه

و این ها تماما پیش زمینه ای هستن برای برداشتن قدم بلند بعدی...

 

درکل تمام تلاشم رو میکنم که ذهنم رو در طول روز ، بصورت مداوم در حال فعالیت مفید قرار بدم و زمان استراحت مختص به خواب شبانه باشه.

 

و در آخر مینویسم: هیچ راهی برای برنده شدن و یا پروراندن یک نظریه بزرگ ، بدون این که مغزتان را به عالی ترین حدش برسانید ، وجود ندارد!


دیدگاه‌ها (۱)

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مهندس BME

هیچ راهی برای برنده شدن و یا پروراندن یک نظریه بزرگ ، بدون این که مغزتان را به عالی ترین حدش برسانید ، وجود ندارد!

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
بایگانی