سردرگمی

سردرگمی

مسئله ای که اکثر اوقات گرفتارش هستم...

اول صبح لپ تاپ رو روشن می کنم ، بعد به این فکر می کنم که الان کدوم کار رو انجام بدم بهتره؟!

برای کنکور ارشد بخونی بهتره یا اینکه بری برنامه نویسی آردوینو کنی و یا اینکه مشکلات نرم افزار اندروید استودیو رو رفع کنی و یا ضبط دوره آموزشی رو تکمیل کنی . بسیار مشغله های دیگری که در اولویت بندی واقعا نمیشه فکری کرد.

ریشه مشکل رو میدونم که عدم برنامه هست ، ولی در برنامه ریزی هم برای نوشتن اولویت های به مشکل بر می خورم.

باید به این فکر کرد که انچام چه کار هایی میتواند بعد هم موثر باشد و الزامی در اجرای همین لحظه نیست و انجام ندادن چه کار هایی در همان لحظه عواقب بدی به همراه دارد.

این ابتدایی ترین و اصلی ترین حالتی است که باید برای اولویت بندی در نظر گرفت ، ولی مسئله این است که بعضی از مهارت هایی که بعدا هم قابل دست یابی است ، را اگر سریع تر یاد بگیریم قطعا نتایج مطلوب تری در پیش خواهد داشت ، ولی ملزم به این نیست که از الویت های اصلی گذشت کنیم ، به این فکر می کنم که اگر قرار است در یک مسیری تمام تلاشم را کنم قطعا تلاش ها بی نتیجه نیستند ، و بر این باورم که خداوند نتیجه و پاداش هر تلاش حسنی را خواهد داد.

بنابراین مبنا را بر این متون و دانسته ها قرار می دهم و طبق ذهنیت شخصی ، اولویت کارها را مشخص و انجام می دهم تا انشالله از این حالت سردرگمی خارج شوم.


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مهندس BME

هیچ راهی برای برنده شدن و یا پروراندن یک نظریه بزرگ ، بدون این که مغزتان را به عالی ترین حدش برسانید ، وجود ندارد!

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
بایگانی