رفیق رومیزی من با سینی چوبین

رفیق رومیزی من با سینی چوبین

میخوام این بار راجب یه احساس رمانتیکی بنویسم .تنوع لازمه :))

منطقیه که بعد از یه مدت طولانی که به صفحه مانیتور خیره شدی ، یه نگاهی هم به اطرافت کنی تا به چشم ها و ذهنت یه استراحت کوتاه بدی ! مثل قانون 20 ، 20 که اگر نمیشناسی این قانون رو حتما سرچ کن و توضیحاتش رو مطالعه کن!

شما تصور کن قراره از این استراحت چشم ها و نگاه کردن ها ، بهترین بهره رو داشته باشی .

یه جوری اطرافت رو تنظیم کنی ، که با نگاه کردن به اطراف ، بهترین استراحت و نوازش ذهن و چشم ها رو دربر داشته باشه!

من ترجیح میدم برای نگاه کردن به اطراف توجهم رو به یه گیاه زنده و دوستداشتنی جلب کنم.

یه گلدونی که روی میزم قرار میگیره با یه سینی چوبی که از تنه درخت بریده شده جدا کردم (همه چی طبیعی) البته اگر گلبدونش هم چوبی بود بینظیر میشد ولی میشه جور کرد یادم باشه رفتم بیرون یه سری به گل فروش محل بزنم :) 

با این کارا دروافع ، حس طبیعی بودن اطراف رو به خودم القا میکنم . انگار یه رفیقیه که همیشه کنارت هست (رفیقی که فقط برای تو و به سود تو هست) ، اون سبز بودن برگ ها و اون منظره زیبا ، خستگی رو از تن خارج میکنه ، نفسای عمیقی که هر از گاهی ، اون عطر برگ و چوب رو استشمام میکنی ،  و با روحیه قوی تر به کار ادامه میدی. 

بنظرم اگر یه شمع معطر هم کنارش روشن کنم خوب بشه ،شایدم دیگه دارم زیادی رمانتیک فکر میکنم ، نمیدونم باید برای بودن یا نبودنش فکر کنم :)) 

اگر روش دیگه ای شما برای استراحت های کوتاه مدت سراغ داری ، این پایین بنویس...


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مهندس BME

هیچ راهی برای برنده شدن و یا پروراندن یک نظریه بزرگ ، بدون این که مغزتان را به عالی ترین حدش برسانید ، وجود ندارد!

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
بایگانی