تاثیر قهوه

تاثیر قهوه

آزمایشی انجام دادم تا متوجه تاثیر قهوه در عملکرد روزانه ام شوم ، روز اول آزمایش صبح ساعت 5 برنمه ام را شروع کردم بدوم اینکه سراغ نوشیدنی های کافئینی بروم ، به دلیل کسل بودن احوال ، درس خواندن و یادگیری ، بازدهی خاصی نداشت ، این خستگی و بی میلی به انجام کار های دشوار ، تا آخر برنامه (شب موقع خوابیدن) همراه بود.

در روز دوم آزمایش ، صبح اول وقت (ساعت 5) بیدار شدم و اول کاری دستگاه قهوه ساز رو روشن کردم و سریعا رفتم به اتاق طبقه بالا (اتاق شخصی) تا Time Out مشخص شده رو از دست ندم ، قهوه رو روی میز مطالعه گذاشتم و شروع کردم به آماده کردن وسایل و جزوه و لپتاپ تا بعد از اتمام زمان استراحت با کاملا متمرکز بشم روی درس.

قهوه کمی سرد شده بود ولی اون انرژی و شادابی بعد از نوشیدنش رو میشود احساس کرد ، درواقع اون اشتیاق و انگیزه به شدت بالا رفته بود و به راحتی مسائل خیلی سخت و دشوار حل می شدند. این روند تا آخر شب همراهم بود .

ولی خوب یکسری عوارض معدوی داره که باعث شده در مصرف کردنش تامل کنم.

اما ترجیح میدهم که عوارض را بپذیرم تا بتوانم اون گام اولیه و اصلی رو بردارم که میندازتت روی ریل پیشرفت و صعود قله راحت تر میشه.


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مهندس BME

هیچ راهی برای برنده شدن و یا پروراندن یک نظریه بزرگ ، بدون این که مغزتان را به عالی ترین حدش برسانید ، وجود ندارد!

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
بایگانی