آمادگی برای شروع یک درس دشوار

آمادگی برای شروع یک درس دشوار

خیلی اوقات وقتی قصد دارم که شروع کنم و مباحث درسی تحلیلی و دشوار رو بخونم ، اون حس و حال مورد نیاز برای شروع کردن و اگر دقیق تر بگم تمرکز لازم رو ندارم.

در این حین ، بلند شدم و قدم زنان به مبحث پیشرویی که قصد مطالعه اون رو دارم فکر کردم ، دقیقا راهکاری هست که میشه تمرکز لازم رو بدست اوورد.

سلیس تر بگم : برای شروع مطالعه  و یادگیری ، باید با ذهنی آماده وارد مسائل دشوار شد و این آمادگی ذهنی ، با قدم زدن و فکر کردن به عمق مسئله بدست میاد...


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مهندس BME

هیچ راهی برای برنده شدن و یا پروراندن یک نظریه بزرگ ، بدون این که مغزتان را به عالی ترین حدش برسانید ، وجود ندارد!

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
بایگانی